ריהוט עתיק

- המותאם לתקופתנו

 היום בעולם המודרני בו אנו חיים קשה לדמיין את חיינו ללא השיפורים הטכנולוגיים שכה מקלים על החיים, אך קיימים מעטים ששואלים איך בכל המודרניזציה המקיפה אותנו מכל עבר ניתן לשלב את החום הקסום של פעם.

 בתקופה האחרונה עולם עיצוב הפנים עובר מהפך משום הגישה שהופכת את הבית למקום הבילוי העיקרי למתגוררים בו. הבית הוא מקום הכוח והסטאטוס. ההתפתחות הבלתי פוסקת בטכנולוגיה
לכל ילד כיום יש טלוויזיה , מחשבו משחקי חשמל ושלטים למיניהם והכול בכדי שהבית יהווה מרכז בידור ובילוי ובגלל שהבית הפך לכזה אנשים היום משקיעים יותר בריהוט ובאבזרו .

 כיום עולם הריהוט העתיק העכשווי עשיר הן בעיצובו והן בהיצע , וככזה ניתן ורצוי לשלבו עם מרבית הסגנונות העכשוויים ומשום כך מהווה  לטרנד המוביל באירופה ונכנס גם לתחומנו בישראל (לרוב בקו נקי וחם בשילוב אלמנטים ומוטיבים שמעטרים את הפריט-הרהיט  המהווים מיצג מרהיב ותפאורה מושלמת המעצימה את החלל בהם הם מוצגים  .

כיום בעולם המודרני יש כמיהה לסגנונות החמים של פעם ,כסגנונות הרוקוקו ,הברוקי , הניאו קלאסי , הוויקטוריאני ועוד…
-  בתקופה האחרונה ניתן לראות את הטרנד/האופנה לא רק באירופה גם בארצנו ,ניתן לראות רהיטים בסגנון העתיק עם זרימה ושילוב צבעים אופנתיים מהלבן ולשילוב במגוון צבעים ,שמשתנים משנה לשנה ומתקופה לתקופה, ניתן לראות את גווני הכחול לבן המהווים סמל הרוגע והשלווה ולמרחב האין סופי. יש תקופות/עונות שהאדום שולט , ויש תקופות/עונות לצבעים אחרים…..אבל!דבר שלא משתנה זה צבעי העץ החם והקסום של פעם ששורשיותו ממשיכה ותמשיך לצמוח , ואיננו נעלם בשום תקופה ודור ,ניתן לראות במרבית הווילות והבתים המפוארים ובבתי המלון באירופה. רוב הווילות והטירות המפוארות והמלונות הם מעבר לשנות מדינתנו , מרוהטות בסגנון הברוקי שמרביתו מעץ אגוז , דובדבן ,ומהווים מקום לביקור והערצה. הביטוי ביתי הוא מבצרי – הבית הוא השתקפת של הגרים בו. בדרך כלל במוקדם או במאוחר הלקוח מחפש את החום והמאחד. אפשר ורצוי לשלב את החדש והישן , המודרני והעתיק .

אוסף של ריהוט במגוון סגנונות עיצוב שונים , מקור אדיר להשראה והשפעה לסגנון חיינו. ניתן למצוא ולהזמין ב:
גלרי ד'ענתיק–.G.D. דיזיין אנו מתמחים בתחום העיצוב האישי והלבשת הבית והתאמתו למאוויי ולצורכי הלקוח , במגוון סגנונות מעוררי השראה והגשמת חלומם של שוחרי העיצוב החם האוהב והיוקרתי , שבאים לידי ביטוי בלקוחות נאמנים מרוצים וחוזרים .
www.gallerydeantique.com

Facebook comments:

Post a Comment

Your email is never published nor shared. Required fields are marked *

*
*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>