רהיטי יוקרה – מבית גלרי ד'ענתיק – דיזיין .G.D

רהיטי יוקרה – מבית גלרי ד'ענתיק – דיזיין .G.D

כאשר בוחרים ריהוט עתיק או קלאסי, יש כמה סגנונות-משנה שראוי להבדיל ביניהם. ראשית קיימים רהיטים בסגנון הרנסנאס . אלו הם רהיטים מעוצבים להפליא, בעלי פיתוחים אקלקטיים ומורכבים. כמו כן, הרהיטים בסגנון זה נוטים להיות גדולים בנפחם וכבדים במשקלם. סגנון נוסף, הדומה לסגנון הרנסאנסי, הוא רהיטים בסגנון לואי ה-14 וה-15 (מלכי צרפת בעבר). רהיטים אלו מאופיינים בפיתוחי פורניר מהודרים ומוקפדים, פיתוחי ברונזה מעוצבים ועוד.

סגנון קלאסי נוסף הוא רהיטים ויקטוריאניים , המגיעים מבריטניה ("אֵם" הוויקטוריאניות). אלו הם רהיטי עץ מעוגלים למראה, המונחים על גבי רגליות עץ אף הן. ריהוט ויקטוריאני מיוצר בדרך כלל מעץ מהגוני כהה, בצבעים עמוקים. סגנון קלאסי נוסף, אך מתקופה מודרנית יותר, קשור לאופנות הארט-דקו והארט-נובו. אלו הם רהיטים יותר פונקציונליים ופחות מעוצבים, בהשוואה לרהיטים קלאסיים ועתיקים אחרים.

כמובן שתמיד ניתן לשלב עתיק עם מודרני (שוב, הכול תלוי בצרכים ובדרישות של הלקוח). הרהיטים המודרניים מאופיינים בקווים חלקים, ללא פיתוחים מורכבים (או ללא פיתוחים כלל). כמו כן, ריהוט מודרני עשוי מחומרים מתקדמים יותר, שבנוסף לעץ כוללים גם אלומיניום, זכוכית ומתכות נוספות.

בחירת הריהוט המתאים יכולה להיות משימה לא קלה, ובייחוד אם אתם מתלבטים. אנשי המקצוע שלנו , ישמחו לעמוד לרשותכם. אנו סמוכים ובטוחים שהשירות המקצועי שלנו, יסייע לכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר.

ניו דיזיין – ריהוט הקלאסי יוקרתי המותאם לתקופתנו - בעולם המודרני בו אנו חיים קשה לדמיין את חיינו ללא השיפורים הטכנולוגיים שכה מקלים על החיים, אך קיימים מעטים ששואלים איך בכל המודרניזציה המקיפה אותנו מכל עבר ניתן לשלב את החום הקסום של פעם ?

 בתקופה האחרונה עולם עיצוב הפנים עובר מהפך, משום הגישה שהופכת את הבית למקום הבילוי העיקרי למתגוררים בו. הבית הוא מקום הכוח והסטאטוס . המפלט שטוב ונוח לחיות בו .

 ההתפתחות הבלתי פוסקת בטכנולוגיה ובייחוד בכל הקשור בחשמל לבית משאירה את חותמה.
לכל ילד כיום יש טלוויזיה , מחשב  ומשחקי חשמל ושלטים למיניהם והכול בכדי שהבית יהווה מרכז בידור ובילוי ובגלל שהבית הפך לכזה אנשים היום משקיעים יותר בריהוט ובאבזור , כיום הריהוט הקלאסי העכשווי הוא הטרנד המוביל באירופה ונכנס גם לתחומינו בישראל (לרוב בקו קלאסי  נקי ובשילוב צבעים ). וברמת גימור ועיצוב ( TOTAL LOOK ) שבא לידי ביטוי בלקוחות נאמנים , מרוצים וחוזרים … www.gallerydeantique.com

This entry was posted in מבצעים. Bookmark the permalink. Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Facebook comments:

Post a Comment

Your email is never published nor shared. Required fields are marked *

*
*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>